5 punktów wartych wpisów blogowych?
Błędy blogowe?
Nowa gałązka wiedzy – czyli copywriting – to 1000 bodźców sieciowych, które wymuszają reakcje użytkownika Internetu. Dlatego na stronach firmowych pojawiają się wydzielone miejsca na blogi. Podczas studiów otrzymuję wiedzę o zarządzaniu takimi przestrzeniami i o podstawowych błędach osób wprowadzających wpisy.
Okazuje się, że blog – to m.in. miejsce na reklamę, ale przygotowaną …z pomysłem. Istnieją zatem różne formy oddziaływania na czytelnika, ale i błędy, które popełniają twórcy.
- Firma pracuje zespołowo na markę.
- Dlatego pojawią się znaki |?| - dlaczego przeznaczasz cząstkę siebie na FB, IG itd.
- Czy te firmy – reklamują Cię z taką samą siłą, co Ty na blogu?
- Rozwiązanie wygląda inaczej – w sieci powstaje z 100000000 tekstów o działaniu social mediów, dlatego bardzo łatwo przygotujesz treści z tego zagadnienia.
- Ale czy – droga – taka sama dla wszystkich, to istotne rozwiązanie?
Pomysł na wpis – to bowiem przyciąganie…
- do mnie, do …współpracowników.
Co posiadasz?
- Własne miejsce.
- Własne możliwości rozwojowe.
- Własne zaangażowanie.
- Własne postulaty.
- Własne doświadczenia.
Dlatego kiedy czytasz taki blog – to sprawdzasz, gdzie się przemieściłeś/aś:
- czy do siedziby innej Firmy?
Okazuje się, że po takiej treści sieciowej – każdy użytkownik ucieka z danej WWW – a przechodzi do FB, IG.
Więc…