5 punktów wartych wpisów blogowych?

5 punktów wartych wpisów blogowych?

Błędy blogowe?

Nowa gałązka wiedzy – czyli copywriting – to 1000 bodźców sieciowych, które wymuszają reakcje użytkownika Internetu. Dlatego na stronach firmowych pojawiają się wydzielone miejsca na blogi. Podczas studiów  otrzymuję wiedzę o zarządzaniu takimi przestrzeniami i o podstawowych błędach osób wprowadzających wpisy.

Okazuje się, że blog – to m.in. miejsce na reklamę, ale przygotowaną …z pomysłem. Istnieją zatem różne formy oddziaływania na czytelnika, ale i błędy, które popełniają twórcy.

  1. Firma pracuje zespołowo na markę.
  2. Dlatego pojawią się znaki |?| - dlaczego przeznaczasz cząstkę siebie na FB, IG itd.
  3. Czy te firmy – reklamują Cię z taką samą siłą, co Ty na blogu?
  4. Rozwiązanie wygląda inaczej – w sieci powstaje z 100000000 tekstów o działaniu social mediów, dlatego bardzo łatwo przygotujesz treści z tego zagadnienia.
  5. Ale czy – droga – taka sama dla wszystkich, to istotne rozwiązanie?

Pomysł na wpis – to bowiem przyciąganie…

- do mnie, do …współpracowników.

Co posiadasz?

  1. Własne miejsce.
  2. Własne możliwości rozwojowe.
  3. Własne zaangażowanie.
  4. Własne postulaty.
  5. Własne doświadczenia.

Dlatego kiedy czytasz taki blog – to sprawdzasz, gdzie się przemieściłeś/aś:

- czy do siedziby innej Firmy?

Okazuje się, że po takiej treści sieciowej – każdy użytkownik ucieka z danej WWW – a przechodzi do FB, IG.

Więc…

Przejdź do góry strony