Jak podchodzić do zadań wirtualnej asystentki?
W projektach!
Od 26 lat współpracuję internetowo w zakresie budowy określonych przedsięwzięć. Kilka z nich – to ambitne wzorce – zaprezentowane, jako wydarzenia oświatowe (konkurs o jasełkowych maskach), Forum „Menadżerowie Pana” – czy imprezy masowe na terenie miasta Lęborka i w okolicznych miejscowościach.
Dlatego rozważam zawsze wszystkie oferty, które otrzymuję – z ich głównymi założeniami i przesłaniami czasowymi.
Wirtualna asystentka – to także copywriterka – osoba ogarniająca różne czynności. Wsparcie medialne. Pomocna dłoń. Pomysłodawczyni imprez. Kreatorka treści. Twórca cyfrowy.
Plusy wynikające przy współpracy:
- Więcej czasu dla siebie.
- Co 2 głowy, to nie -3,4,5,6,7,8,9,10.
- Baza pomysłów.
- Opisowa strona wirtualnej mocy.
W budowie marki!
Czynności związane z projektowaniem wydarzenia kulturalnego – trwają 2, 4 miesiące. Przy wszystkich planach – informacje - prasowe i specjalistyczne - tworzą silny fundament dla marki. Dlatego słowa przywiązują ludzi do danego zagadnienia tylko w systematyczności, szybkości publikacji, zaskoczeniu nowościami i kreatywności copy.
Przykład.
Jak podchodzę do konkursu plastycznego?
W każdym roku wybieram nowy temat do wyznaczonej pracy.
Nakreślam bazę informacji i współpracuję z placówkami powiatowymi.
Ale całość harmonogramu przedsięwzięcia trwa – od października do stycznia.
Przykład.
Forum młodzieżowe w kinie LCK Fregata.
W tym przypadku szkic teatralno – wokalno – muzyczny – trwa 2 miesiące.
Uczestniczę także w innych imprezach masowych, gdzie cenię osobiste zaproszenia i stałą współpracę, gdyż każda wartość intelektualna wymaga kulturalnej otoczki.
Podczas wydarzeń – spotykam się z różnymi osobami, co wymusza doskonałą komunikatywność i orientację.
Dlatego...
Dołącz do kontaktów – fonię contentu!
To idealny czas dla konstruktorów treści.