Jak podchodzić do zadań wirtualnej asystentki?

Jak podchodzić do zadań wirtualnej asystentki?

W projektach!

Od 26 lat współpracuję internetowo w zakresie budowy określonych przedsięwzięć. Kilka z nich – to ambitne wzorce – zaprezentowane, jako wydarzenia oświatowe (konkurs o jasełkowych maskach), Forum „Menadżerowie Pana” – czy imprezy masowe na terenie miasta Lęborka i w okolicznych miejscowościach.

Dlatego rozważam zawsze wszystkie oferty, które otrzymuję – z ich głównymi założeniami i przesłaniami czasowymi.

Wirtualna asystentka – to także copywriterka – osoba ogarniająca różne czynności. Wsparcie medialne. Pomocna dłoń. Pomysłodawczyni imprez. Kreatorka treści. Twórca cyfrowy.

Plusy wynikające przy współpracy:

  1. Więcej czasu dla siebie.
  2. Co 2 głowy, to nie -3,4,5,6,7,8,9,10.
  3. Baza pomysłów.
  4. Opisowa strona wirtualnej mocy.

W budowie marki!

Czynności związane z projektowaniem wydarzenia kulturalnego – trwają 2, 4 miesiące. Przy wszystkich planach – informacje - prasowe i specjalistyczne - tworzą silny fundament dla marki. Dlatego słowa przywiązują ludzi do danego zagadnienia tylko w systematyczności, szybkości publikacji, zaskoczeniu nowościami i kreatywności copy.

Przykład.

Jak podchodzę do konkursu plastycznego?

W każdym roku wybieram nowy temat do wyznaczonej pracy.

Nakreślam bazę informacji i współpracuję z placówkami powiatowymi.

Ale całość harmonogramu przedsięwzięcia trwa – od października do stycznia.

Przykład.

Forum młodzieżowe w kinie LCK Fregata.

W tym przypadku szkic teatralno – wokalno – muzyczny – trwa 2 miesiące.

Uczestniczę także w innych imprezach masowych, gdzie cenię osobiste zaproszenia i stałą współpracę, gdyż każda wartość intelektualna wymaga kulturalnej otoczki.

Podczas wydarzeń – spotykam się z różnymi osobami, co wymusza doskonałą komunikatywność i orientację.

Dlatego...

Dołącz do kontaktów – fonię contentu!

To idealny  czas dla konstruktorów treści.

Przejdź do góry strony