Tajemnica sprzedaży usług i marki? Copywriting on – line.
W sieci!
XXI wiek – to dominacja Internetu i globalnych zmian, które zachodzą w sieci. Zaraz po wybuchu pandemii - rynek sprzedażowy przechodzi do zupełnie innych realiów, a społeczeństwo na całym świecie wybiera nowoczesne źródła prezentacji firm, osób prywatnych i sklepów. Okazuje się, że słowo - sprzedaż - wiąże się zarówno z ofertą produktów i osób publicznych, które za wszelka cenę pragną pokazywać własne umiejętności, jak i silnych jednostek. W przypadku sprzedaży sklepowej – powstaje nowe pojęcie – opisów produktów, które zawierają pewne określone zadania, słowa klucze oraz zachęty do włożenia zawartości w opcję wirtualnego koszyka. Dlatego w bagażu doświadczeń – wiem, że to opis decyduje o 80% - sukcesu.
W sklepie:
- nie liczy się opis – ale rola, jaką spełnia przy użyciu konkretnych sformułowań,
- nie liczy się objętość treści, a trafność podejmowania decyzji przez klienta,
- nie liczy się „elaborat”, a skuteczność działań,
- nie liczy się liryczność, zawiłość techniczna – a psychologia sprzedaży.
W działalności:
- liczy się innowacja, unikalność, potencjał,
- słowa budujące poziom odpowiedniej marki,
- ludzie, jako autorytety,
- społeczność zespołu, jako grupy zaangażowanej w konkretne cele,
- reklama i medialność.
U osób publicznych:
- liczy się siła przebicia, warta: innowacyjnych słów, klimatycznych zdjęć, kreatywności, osiągnięć na płaszczyznach zawodowych, kontaktów społecznych, operatywności, rzutkości, lekkości pióra, prowadzenia siebie do roli lidera i przywódcy.
Dlatego słowo – sprzedaż wpada do wielkiej sieci – jako inicjatywa on – line.
Sprzedaje się teraz wszystko – w formie powszechnej – pozytywnej wizualizacji.
A markę u każdego profesjonalisty oceniają anonimowi ludzie, którzy czytają zasoby social mediów, stron internetowych, sklepów, stowarzyszeń, celebrytów i kreatorów własnych życiowych możliwości.
W takim ujęciu – copywriting – to sztuka – ukazania tego, co najlepsze, najwartościowsze, najistotniejsze, najproduktywniejsze, najcenniejsze.
A fonia gra
505 060 972