Teksty na stronę, a profesjonalny design? Prace copy.

Teksty na stronę, a profesjonalny design? Prace copy.

W sieci!

Kiedy rozpoczynasz działalność, wzmacniasz aktywność w wybranym obszarze, wówczas dbasz o własną widoczność. W tym celu wspomaga Cię marketing i prace informatyczne. Pierwsza reakcja wymusza, bowiem zbudowanie nowej strony internetowej, która zakresem tematycznym przedstawia pola oryginalnych działań. Ty – jako przedsiębiorca, Ty – jako przedstawiciel firmy, Ty – jako osoba prywatna, Ty – jako ….- właściciel pomysłu na siebie.

Zaraz po pracach webmasterskich – pojawia się problem z wypełnieniem wszystkich podstron, sprzedażą produktów, ale i ogólnym spojrzeniem na ofertę. Dlatego…  Od tego momentu liczą się teksty – czyli profesjonalne treści ukazujące markę i napędzające grono nowych odbiorców.

Ty – w necie:

  1. Zasługujesz na WWW – z pomysłem, całym szkieletem myślowym dotyczącym aktywności,
  2. Zasługujesz na innowacje i wyróżnienie się przy konkurencji.
  3. Zasługujesz na magnetyczne słowa, które budują pozytywny wizerunek.
  4. Zasługujesz na współpracę – z copy.

W designie liczą się:

- scrollowane treści,

- tylko pierwsze 2 sekundy ogólnego Look –u,

- wybór tematu na przedstawienie zagadnienia,

- spójność całej strony,

- dobór zdjęć i kolorystyka,

- 1 copywriter, który posiada wolne pole do działania,

- podłączenia do FB, IG,

- konsultacje z copy,

- reakcje zwrotne,

- ale podstawowym błędem w tworzeniu treści okazuje się – stwierdzenie – pragnę strony takiej - którą posiada konkurencja. Najistotniejszym składnikiem wizerunkowym pozostają – odwaga, zaufanie, rzutkość, ryzyko, przebojowość, wystrzałowość i akceptacja – projektu zaoferowanego przez copywritera. Bo 100 takich samych WWW – w 1 temacie – brzmi nudnie i dziwnie, a użytkownik sieci „biega”, wtedy po nich tylko w 1 celu – sprawdzenia widełek cenowych.

Dlatego kiedy pracujesz na miarę mistrza, a strona internetowa przypomina marazm, wtedy wybierasz copywritera – do zaoferowania pomysłu na całokształt.

Co daje ustawianie strony z dobrymi treściami?

- kolejnych klientów, zatrzymanie odbiorców na 30 minut, decyzję o zakupach na tej płaszczyźnie, powroty użytkowników sieci, podawanie dalej adresu WWW, reklamę ustną, zaciekawianie, ochotę na czytanie i oglądanie wszystkich podstron.

Co niszczy projekt:

- konstruktywne, ale nudne treści, przewidywalność, zasypywanie odbiorcy umownymi instrukcjami, danymi i szczegółami, bez storytellingu.

Większość osób – promuje jednak stateczność, czyli 1000 takich samych wzorów na treści, bo tylko osoby nowoczesne, wykształcone – stawiają wszystko na inną – uczelnianą - formę.

Dlatego fonia gra – 505 060 972

 

 

Przejdź do góry strony