Teksty na stronę, a profesjonalny design? Prace copy.
W sieci!
Kiedy rozpoczynasz działalność, wzmacniasz aktywność w wybranym obszarze, wówczas dbasz o własną widoczność. W tym celu wspomaga Cię marketing i prace informatyczne. Pierwsza reakcja wymusza, bowiem zbudowanie nowej strony internetowej, która zakresem tematycznym przedstawia pola oryginalnych działań. Ty – jako przedsiębiorca, Ty – jako przedstawiciel firmy, Ty – jako osoba prywatna, Ty – jako ….- właściciel pomysłu na siebie.
Zaraz po pracach webmasterskich – pojawia się problem z wypełnieniem wszystkich podstron, sprzedażą produktów, ale i ogólnym spojrzeniem na ofertę. Dlatego… Od tego momentu liczą się teksty – czyli profesjonalne treści ukazujące markę i napędzające grono nowych odbiorców.
Ty – w necie:
- Zasługujesz na WWW – z pomysłem, całym szkieletem myślowym dotyczącym aktywności,
- Zasługujesz na innowacje i wyróżnienie się przy konkurencji.
- Zasługujesz na magnetyczne słowa, które budują pozytywny wizerunek.
- Zasługujesz na współpracę – z copy.
W designie liczą się:
- scrollowane treści,
- tylko pierwsze 2 sekundy ogólnego Look –u,
- wybór tematu na przedstawienie zagadnienia,
- spójność całej strony,
- dobór zdjęć i kolorystyka,
- 1 copywriter, który posiada wolne pole do działania,
- podłączenia do FB, IG,
- konsultacje z copy,
- reakcje zwrotne,
- ale podstawowym błędem w tworzeniu treści okazuje się – stwierdzenie – pragnę strony takiej - którą posiada konkurencja. Najistotniejszym składnikiem wizerunkowym pozostają – odwaga, zaufanie, rzutkość, ryzyko, przebojowość, wystrzałowość i akceptacja – projektu zaoferowanego przez copywritera. Bo 100 takich samych WWW – w 1 temacie – brzmi nudnie i dziwnie, a użytkownik sieci „biega”, wtedy po nich tylko w 1 celu – sprawdzenia widełek cenowych.
Dlatego kiedy pracujesz na miarę mistrza, a strona internetowa przypomina marazm, wtedy wybierasz copywritera – do zaoferowania pomysłu na całokształt.
Co daje ustawianie strony z dobrymi treściami?
- kolejnych klientów, zatrzymanie odbiorców na 30 minut, decyzję o zakupach na tej płaszczyźnie, powroty użytkowników sieci, podawanie dalej adresu WWW, reklamę ustną, zaciekawianie, ochotę na czytanie i oglądanie wszystkich podstron.
Co niszczy projekt:
- konstruktywne, ale nudne treści, przewidywalność, zasypywanie odbiorcy umownymi instrukcjami, danymi i szczegółami, bez storytellingu.
Większość osób – promuje jednak stateczność, czyli 1000 takich samych wzorów na treści, bo tylko osoby nowoczesne, wykształcone – stawiają wszystko na inną – uczelnianą - formę.
Dlatego fonia gra – 505 060 972